Jag är tillbaka!

Hallå allihopa!
Jag är tillbaka!Tänk vad tiden har gått!
Går i en ny skola nu,allt känns otroligt bra och ja livet i sso går väl vidare.
Har köpt lite nya hästar,ja va mer har hänt...
Ja just de ja!Måste säga att Epona,huvuduppdragen var helt fantastiska!Otroligt bra gjort och jag dog när jag såg det! Alla dessa spännande saker är så positiva så man spricker!
Men nu hörni,kanske detta inte är så kul att prata om.
Global.
Men snälla ni vad har hänt med stackars global? Alla dessa snuskiga,elaka och allmänt störande diskussioner är ju för hemska enligt mig.
Vi måste skärpa oss.Så låt oss gå igenom ämnena så ni faktiskt har en aning om vad som gäller.Detta har starstable teamet själv sagt och jag följer alltid starstables regler så gott jag bara kan,så nu hörni,får ni lyssna noga!
Mens.
Ja hörni.Mens är en naturlig sak,men snälla inte i global...det är ju för in i aideens rumpa helt fel enligt min mening.
Det finns de som kanske inte riktigt är redo för att prata om det,och dem ska väl kunna umgås i global som dem vill? Global är till för alla och där ska man kunna prata om trevliga saker,inte kanske känsliga saker som mens.
Jag vill inte säga att sso gör inte nånting men ja...jag har inte då sett någon gå in och umgås med spelarna för att hålla koll så de sköter sig och det är en trevlig stämning?
Så jag vill meddela att några dar i veckan går jag och ställer mig på fort pinta,högst upp i tornet och håller lite koll på globalchatten.För alla ska kunna trivas,och om någon missköter sig så anmäller väl jag och sen får dem andra i chatten att tänka på nåt annat,och folk kan alltid komma till mig och ja fråga om råd,nej jag ger inte ut för personliga råd utan hänvisar vart man kan vända sig. Och ni som tycker att sso gör väl allt dem kan,njae kanske inte håller med helt.Varför kan inte dem på sso logga in på kvällarna kanske och hålla koll som lite undercover game masters?Har aldrig sett någon ingripa.
Nä men hörni såhär är det,ni FÅR inte prata om mens,det har moderator/game master själv sagt och även om dem inte gått ut med det offentligt(som är lite dåligt gjort) så får ni ju respektera det ni som vet och sprida budskapet.Svårare är det inte.
Nä men nu får man väl gå och lägga sig,klockan är mycket (23:11) så jag dår väl gå och lägga mig.Rätt så trött faktiskt,ska se om jag hinner med ett inlägg imorrn.
Kram alla mina små lejon!

 
Allmänt | |
Upp