Visste ni....?

..att 5 kr i timmen är en riktigt bra lön?
Om man tar och jobbar kanske...nästan hela dagen varje dag i en månad,så får man minst 2000 kr?
Brukar oftast reagera på såna saker som i Kalle Anka.Blir sjukt irreterad på sånt.Och som när en skurk skrattar elakt i bamse,och så kommer ju den idiotbjörnen och säger att han verkade väldigt glad.Hur dum får man bli!!!
Ärligt talat gillar jag Bara Nalle-Maja i bamse.Resten skiter jag i.Sen gillar jag Knattarna och Joakim.Åhh nån annan än mig som kommer ihåg Ankliv?


Allmänt | |
#1 - - Garn:

2000 kr i månaden är väldigt lågt och riktigt dåligt. Självfallet kan man inte leva på att jobba heltid för en sådan lön, och hamnar man i den situationen så bör man omgående leta efter ett nytt jobb.

Svar: nä nä me de tär en bra lön för ett barn,lol like me(eller tonåring)sen är ju karaktären kalla väldigt fattig,så ja.
thebesthorsestable.blogg.se

#2 - - Inez Kakan Flowerforest:

Jag kommer ihåg ankliv! =)

Svar: Best barndomserie Ever!
thebesthorsestable.blogg.se

Upp