An Lion is nothing Without it,s pack..

Hej!
Idag tänkte jag att jag ska skriva ett helt unikt inlägg,om klubben Different Pandas.
Det var en dag,för ca 2 månader sen,då lille Simba lämnade Dark Wolves bakom sig,även då North Town.Jag gick allmänt runt och letade efter en klubb.Det var då jag fick iden,varför inte joina Lilles klubb,DP?
Jag har kännt lille länge,en otroligt härlig person.
Jag kontaktade lille,som sa att jag måste vänta till första april.Ja...vad ska man säga....på självaste skoj dagen...
Men jag väntade,med lite gnäll då och då.Stalkade även Filippa Bigbear i skolan.Men lille gav sig inte!
Och så kom dagen!Men lille lurade mig att klubben skulle läggas ner.Fast jag trodde inte helt!Och jag luskade omkring och fick reda på att det var en lögn.Så haha tjing fick hon!Då blev jag en medlem av en av de bästa klubbarna!Snart fick jag reda på attt min käre bästis Pingu(Inez Flowerforest) var med i klubben!Ett stort +!
Så nu är jag pandornas egna kung!Lille är ju statsminister!
Jag bor idag i slottet!Ja ja jag vet att vampyrerna bor där med men dem är hyresgäster!Eller ja vi är rumskompisar!
Jag kommer att skriva ett inlägg om hur det går till i mitt kungarike!Håll utkik!
/Simba
 
 
 
Allmänt | |
Upp