Trött...

Hejsan alla läsare!
Ja de senaste dagarna har varit fult upp,så tänke börja skriva såhär:jag ärhelt slut.
Jag började idag med att gå upp,vänta en halvtimma,försöka få upp min trötta pappa(TAR MINST 20 MIN) och sen så blev det frukost.
Sen åkte vi till min farmor,där familjen har sysselsatt sig med att riva ner min bortgångne farfars garage.
Min farfar hade rättare sagt en kostig konstruktion på sitt lilla garage.
Bland annat hade han isolerat en dörr med papperkartong.
Så men gårdagen var helt kaos,vi rev och rev och rev.Vi hittade även sjukhus saker som min farfar inte lämnat tbx.Sen hittade vi ett dragspel som vi gav han på hans födelse dag.Det var riktigt gammalt och fint oh behövde fixas,men vad gör han då?Jo han sprätter färg och ja...det såg inte bra ut.
Men idag så ska min pappa sälja sin båt,jag sitter hemma ensam och kollar på 2 katter i på vår tomt som slåss(inte våra dock).Så ja.
Men ha det bra!Vi ses!
Allmänt | |
Upp