Sömnig.

Tjabba alla läsare!
Ja efter en god natts sömn så är man väl utvilad?
...
...
...
Okay....inte så utvilad.Allt började igår när ett 80-tals band som min pappa gillar,kom dit.Eller jag vet ej om det var kompisar,and I just don,t care.
Sen på kvällen,åkte vi till en camping,för att lyssna på dem.Men gissa vems mobil dog?Min.
Så jag satt där med min pappa,och så såg jag vad han tänkte göra.Eller skulle han?
Jo....han gick för att lyssna på musiken.I.En.Kvart.
Så där satt jag ensam,och väntade på min mat.Konstigt nog började jag tänka på min familj,om min modiga faster,min rädda faster som är mesig,min kusin som också bloggar (whoopsieIdontcare.blogg.se).Och sen på min hopplösa pappa.
Snart efter en halvtimme,så kom hela gänget till vårt bord.Dem rufsade till mig lite i håret,och jag som är oerhört rädd om mitt hårs fluffighet,var tvungen att hålla min ilska inne.
Ja men efter 1 timme,hade inte vår mat kommit.Så ni förstår hur jag kände,jag försökte ge min pappa osynliga tecken,som att knuffa på benet,vicka på huvudet,söka hans blick!
Men nä....det gick inte.
Men tillslut fick vi vår mat gratis,så sen åkte vi till en sorts familjefest,och pratade om bland annat kyrkan,starstable (som min kusse kanske ska börja spela),och bland annat min farbror(fasters man)s försök att flyga när han var liten,och så hans söndriga 3-hjuling.
Så det var en liten historia på hur jag hade det igår,så ska in lite på sso nu.
/Simba'

Bildresultat för timon och pumba roliga bilder

Allmänt | |
#1 - - Kusin:

Inget lätt liv du har, haha! Min url är förresten, kram på dig!

Svar: Yep,är för trött för att fixa!
thebesthorsestable.blogg.se

#2 - - Kusin:

Hej och hå, blev något skumt med url-grejen i förra kommentaren så here we go again ^^ min url är: whoopsidontcare.blogg.se

Svar: Haha
thebesthorsestable.blogg.se

Upp