Anime in My heart.

Hej!
Ja idag har man varit på hästgården,inget speciellt hände förutom att jag äntligen har fått klappa fölet Esmeralda,den enögde flickan.
Sen har man fått kämpa med att ta av minishettisen Gretas päls.Låt oss säga att hon ville inte.
Men förutom envisa hästar,så blev det ju då bad idag.Gick dock inte så bra.Ingen bra brygga så man fick gå ner på stenar,jag tog en simtur och vips,så blödde benet.
Och bättre blev det inte av att man blev biten av en väldig massa myror.
Sen så fick gårdens yngsta människo-dotter sig en dusch,när jag hällde vatten över henne.
Men just nu så sitter jag och letar sneak peeks på en anime serie jag längtar efter!
Nä men nu får jag nog fortsätta med det,så Hakuna matata och ha det bra!
/Simba


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Morsan här! Haha.. Verkar vara lite bus kul på gården👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Svar: haha jaa du!
thebesthorsestable.blogg.se

#2 - - Inez Kakan Flowerforest:

I live Anme toooo!!!! Tittar mest på originalet på Japanska =D <3

Svar: Hihi!
thebesthorsestable.blogg.se

Upp