Jag,Pappa och Pedofilen...

Jaa ni...det är ju så att jag ska byta skola,men nu har ju mina tankar gått för långt.
Det hela började när jag sov,jag drömde om dagen jag började.Allt var lungt och fint tills jag blev kallad till skolpolisen.Jag fick en gps så jag kunde hitta dit,och ja jag gick in i en labyrint.
Till slut kom jag fram till rummet,det var fullt med kameror som typ övervakade varenda vrå.
Jag frågade om jag gjort nåt,men hon bara nekade eller ja svarade inte mig.Sen bjöd hon mig på en biltur med hennes *lilla* bil...alltså...den var en lastbil.
Lite senare i drömmen,gick vi till skolhuset,eller ja ett våningshus.Tidigare hade jag blivit varnad för en pedofil i åttan,men ja jag brydde mig ju inte.DEt värsta valet ever.
Jag stod i köket,när denne pedofilen smög upp bakom mig,och i tredjepersons vinkel,såg jag hur han viskade in i mitt öra,en massa äckliga och snuskiga saker.
Jag kunde ärligt talat inte röra mig,menpå nåt sätt tog jag mig loss och sprang.
Jag gick in i en lägenhet,där jag och min pappa bodde(han är lärare på skolan).Precis så när jag skulle berätta för honom om pedofilen så öppnade han fönstret,och då kom 3 killar från 9.an in.Dem satte sig vid teven och tittade på tv,med öl i händerna.
Då kom denne pedofilen igen,och knuffade in mig i mitt sovrum,typ en skrubb,och på väggarna fanns det hänggrejer så man kunde binda fast nån,när han knuffa ner mig på sängen,så vaknade jag.
Ja...mycket kan hända i drömmar.
/Simba
Allmänt | |
Upp