Iron Lions

Jamen hej alla filurer!
Som ni kanske har sett i sso,så har jag ju nu gett in mig på en klubb,nämligen min egen,Iron lions.
Ni kanske undrar varför?Jo det är för att jag vill äga en klubb med ca 4 vänner till och faktiskt försöka lyckas lite.
Så jag tänkte förklara i detta inlägget om iron lions.
Jo hela klubben kommer att bestå av rangordning,t.ex,elever är lejonungar,ridlärare är krigarlejon,klubbledare och uppåt är kungar och drottningar.
Vi kommer att ha rollningsevent,där jag kommer senda live på twitch(om jag nu får igång det) och så kommer jag att förklara mer.
Nu har jag en till ledare,och det är Oliven.Oliven är en av ledarna som sagt,och kommer styra tsm med mig.Jag letar ju som sagt fler ledare,så ni kan kommentera om ni är interesserade.
Tack!/Simba

 
Allmänt | |
#1 - - Inez Kakan Flowerforest:

Har du kvar klubben :3
Skulle vara intresserad <3

Upp